fbpx

Dzielimy się i doświadczeniem

Naszą misją jest budowa dobrych praktyk na rynku inwestowania w spółki. Dlatego z pasją tworzymy publikacje, które pomagają startupom i inwestorom podnosić standardy i wytyczać kierunki rozwoju branży.

publikacje

Jak inwestować

Poradnik - Jak inwestować w startupy

Podaj swój e-mail aby pobrać poradnik:

Poradnik stworzony z myślą o przedsiębiorczych ludziach i inwestorach poszukujących ponadprzeciętnych stóp zwrotu, ale jednocześnie skłonnych zaakceptować bardzo wysokie ryzyko, jakie wiąże się z tego rodzaju działalnością. Stworzyliśmy go także dla startupów, bo wierzymy, że rozpowszechnianie wiedzy, transparentność i dostęp do informacji mogą tylko pomóc w rozwoju rynku i ochronie wszystkich jego uczestników.

➔ Dla inwestorów

Jeżeli szukasz możliwości inwestowania w konkretne spółki, wierzysz w przedsiębiorczość lub identyfikujesz się z jakimś brandem, chcesz po prostu być udziałowcem istniejącej firmy, ale zastanawiasz się od czego
zacząć, zastanawiasz się jakie pułapki mogą czekać na Ciebie na Twojej inwestycyjnej przygodzie to ten dokument jest dla Ciebie.

➔ Dla startupów

Stworzyliśmy go także dla startupów, bo wierzymy, że rozpowszechnianie wiedzy,
transparentność i dostęp do informacji mogą tylko pomóc w rozwoju rynku i ochronie wszystkich jego uczestników. Sami jesteśmy aktywnymi inwestorami i dostrzegamy potrzebę edukacji rynku, jednocześnie chcąc rozbudowywać społeczność inwestorów i startupów.

Crowdfunding

Poradnik - Crowdfunding udziałowy

Podaj swój e-mail aby pobrać poradnik:

Wspólnie z naszymi partnerami przygotowaliśmy poradnik na temat crowdfundingu udziałowego. Zapraszamy do pobrania zarówno poszukujących finansowania poprzez crowdfunding jak i potencjalnych inwestorów, którzy są zainteresowani alternatywną formą inwestycji.

➔ Spółka z o.o. czy prosta spółka akcyjna?

W przygotowanej publikacji znajdziesz mnóstwo informacji dotyczących różnic między typami spółek i opisem jak będą te różnice wpływać zarówno na współpracę z inwestorami jak i działania wewnętrzne w twoim biznesie.

➔ Dlaczego crowdfunding?

Crowdfunding przeprowadzony z głową to dla spółki szansa na rozwój i pozyskanie ambasadorów swojej marki, a dla jej inwestorów ciekawy sposób na dywersyfikację ryzyka i współudział w projekcie zbieżnym z ich wartościami.