Naszą misją jest budowa dobrych praktyk na rynku inwestowania w spółki. Dlatego z pasją tworzymy publikacje, które pomagają startupom i inwestorom podnosić standardy i wytyczać kierunki rozwoju branży.
Podaj swój e-mail aby pobrać poradnik:
Publikacja przeznaczona jest dla założycieli i wspólników w startupach i ma za zadanie pomóc im uniknąć najczęściej powtarzanych błędów, związanych z prowadzeniem firmy po raz pierwszy.
Poradnik przygotowaliśmy wspólnie z partnerami, którzy czuwali nad wysoką jakością treści.
Podaj swój e-mail aby pobrać poradnik:
Poradnik stworzony z myślą o przedsiębiorczych ludziach i inwestorach poszukujących ponadprzeciętnych stóp zwrotu, ale jednocześnie skłonnych zaakceptować bardzo wysokie ryzyko, jakie wiąże się z tego rodzaju działalnością. Stworzyliśmy go także dla startupów, bo wierzymy, że rozpowszechnianie wiedzy, transparentność i dostęp do informacji mogą tylko pomóc w rozwoju rynku i ochronie wszystkich jego uczestników.
Jeżeli szukasz możliwości inwestowania w konkretne spółki, wierzysz w przedsiębiorczość lub identyfikujesz się z jakimś brandem, chcesz po prostu być udziałowcem istniejącej firmy, ale zastanawiasz się od czego
zacząć, zastanawiasz się jakie pułapki mogą czekać na Ciebie na Twojej inwestycyjnej przygodzie to ten dokument jest dla Ciebie.
Stworzyliśmy go także dla startupów, bo wierzymy, że rozpowszechnianie wiedzy,
transparentność i dostęp do informacji mogą tylko pomóc w rozwoju rynku i ochronie wszystkich jego uczestników. Sami jesteśmy aktywnymi inwestorami i dostrzegamy potrzebę edukacji rynku, jednocześnie chcąc rozbudowywać społeczność inwestorów i startupów.
Podaj swój e-mail aby pobrać poradnik:
Wspólnie z naszymi partnerami przygotowaliśmy poradnik na temat crowdfundingu udziałowego. Zapraszamy do pobrania zarówno poszukujących finansowania poprzez crowdfunding jak i potencjalnych inwestorów, którzy są zainteresowani alternatywną formą inwestycji.
W przygotowanej publikacji znajdziesz mnóstwo informacji dotyczących różnic między typami spółek i opisem jak będą te różnice wpływać zarówno na współpracę z inwestorami jak i działania wewnętrzne w twoim biznesie.
Crowdfunding przeprowadzony z głową to dla spółki szansa na rozwój i pozyskanie ambasadorów swojej marki, a dla jej inwestorów ciekawy sposób na dywersyfikację ryzyka i współudział w projekcie zbieżnym z ich wartościami.